Klachten

Heb je een klacht over een product of over de dienstverlening, neem dan contact met ons op. Je kunt dit doen door een mail te sturen naar : info@lip.nl of bel ons op 0523859629 / 0623124134! Wij nemen jouw klacht serieus, en gaan samen met jou
de beste oplossing zoeken. Na ontvangst van jouw klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij reageren inhoudelijk op jouw klacht, binnen 14 dagen en proberen een passende oplossing voor je te vinden. Hebben wij meer tijd nodig, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat je van ons mag verwachten.