Klachten
Heb je een klacht over een product of over de dienstverlening, neem dan contact met ons op. Je kunt dit doen door een mail te sturen naar : info@lip.nl of bel ons op 0523859629 / 0623124134! Wij nemen jouw klacht serieus, en gaan samen met jou
de beste oplossing zoeken. Na ontvangst van jouw klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij reageren inhoudelijk op jouw klacht, binnen 14 dagen en proberen een passende oplossing voor je te vinden. Hebben wij meer tijd nodig, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@skelterbanden.info.. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”